sobota, 4 marca 2017

Jak zarabiać w Clixsense?

Cześć wam!

Tak, jak obiecałam, dziś opiszę (w skrócie) jedną z najlepszych stron typu PTC (paid to click), a mianowicie:

Dlaczego Clixsense? Bo jest wypłacalna, zaufana i istnieje w sieci od 2007 roku. Nie będę wam tu kopiować długich, nudnych opisów, tylko od razu przejdę do rzeczy.

No więc: jak się tu zarabia?


Mamy do wyboru kilka opcji, ale generalnie najlepiej się zarabia na ankietach i zadaniach. No i poleconych, ale od początku.

Mamy tu więc:

* klikanie reklam
* płatne ankiety
* taski (zadania)
* oferty
* gra Clixgrid
* bonusy za aktywność
* poleceni

Możemy też wykupić konto Premium na rok, które kosztuje 17$ (to mało, zapewniam).

Uwaga: Przyznam, że podchodziłam do tego sceptycznie, ponieważ obiecałam sobie, że nie wydam ani złotówki. Można powiedzieć, że w sumie nie wydałam, ale Premium mam. Jak? Czytaj dalej.

Rejestracja jest prosta i szybka. Klikamy „sign up” i wypełniamy kolejno wszystkie wymagane pola. Potem sprawdzamy pocztę, klikamy link aktywacyjny i przenosimy się na stronę Clixsense.



Uwaga: ważne jest poprawne wypełnienie profilu, ankietowego również. Znajdziemy go tutaj:

Od tego m. in. zależy liczba ankiet, jakie będziemy otrzymywać (porada: staraj się myśleć logicznie, zaznaczaj jak najwięcej potrzebnych odpowiedzi: lubisz gotować, masz samochód, interesujesz się wszystkim, kochasz dzieci, pieski, kotki i tak dalej).

Uwaga: gdy otrzymasz zaproszenie do ankiety, zastanów się, czego dotyczy (zwykle jest to zawarte w opisie) i na tym się skup. Jeśli chcą cię spytać o samochody, zaznacz, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupiłeś nowy. Jeśli pytają o karmę dla psów, mów, że masz psa. UWAGA: jeśli pytają, czy pracujesz w którejś z wymienionych branży, zaznacz NIE. W większości wypadków zapobiegnie to wyrzuceniu z ankiety już na starcie. Tak, to się zdarza dość często, ale o tym w kolejnej notce. Miało być prosto, przystępnie i krótko.

Ankiety są niezłym źródłem dochodów, zwykle dają za nie od 0.30 do 4 dolarów. A zaproszenie możemy znaleźć tutaj:



Teraz najważniejsze, czyli klikanie reklam. :D

U góry masz pasek narzędzi, na którym widnieją:


- View ads, czyli kochane reklamy (0.001-0.02 dolara; 5-60 sekund)
- Surveys, czyli płatne ankiety
- Offers, czyli oferty (może to być ściągnięcie gry, polubienie czegoś na Facebooku, dodatkowa ankieta i tak dalej, dlatego polecam sprawdzać)
- Tasks, czyli płatne zadania
- Clixgrid, czyli gra polegająca na klikaniu (ja jeszcze nic nie wygrałam, ale później napiszę, dlaczego mimo to warto klikać)
- Advertise, czyli wykupienie reklamy na Clixsense (tak, możemy się tu reklamować)
- Affiliates, czyli nasze banery, linki, poleceni itd.
- Forum, jak sama nazwa wskazuje, forum. 😀 Również dział polskojęzyczny. Polecam Regulamin i najważniejsze wątki, to naprawdę pomaga opanować podstawy, jak również wycisnąć z Clixsense więcej niż kilka centów dziennie.


Poleceni, czyli dlaczego warto zapraszać ludzi?
A dlatego, że za każdy klik poleconego również dostajesz pieniądze (a on nic na tym nie traci). Za taski i ankiety tak samo, dlatego naprawdę warto (choć oczywiście nie musisz). Clixsense ma 8 poziomów poleconych (co jest ważne dla posiadaczy Premium). Na koncie Standard otrzymasz 2$ za każdego poleconego, który zrobi upgrade konta. Również wpadnie ci dolar za każdym razem, gdy polecony zarobi na Clixsense 10$.

Zresztą, co będę gadać, wrzucę wam szczegółowe porównanie kont Standard i Premium. Sami zobaczcie:


Nie będę się dziś rozpisywać, ale widać gołym okiem, że Premium praktycznie podwaja zarobki. Nawet nie mając poleconych wyklikujemy dziennie 0.5-0.6 dolara, dodajmy do tego ankiety i bonusy i możemy śmiało twierdzić, że się opłaca. Zwykle te 17 dolarów zwraca się już po 1-2 tygodniach. Bez poleconych. Z poleconymi? Kto wie. 😃


Uwaga
pamiętaj, żeby wyłączyć Adblocka.

Jak klikamy? Wchodzimy w View Ads, klikamy reklamę (wyświetli się w nowej karcie), wybieramy kotka i czekamy (nie zamykamy strony). Zwykle jest to 5-10 sekund, droższe reklamy (0.01-0.02 dolara) ładują się nieco dłużej.
Pamiętajmy, żeby kliknąć w kota. Tak, wiem, niby oczywiste, ale różnie z tym bywa. 😏 Ale spokojnie, nie zablokują ci konta, jeśli się pomylisz. Ja miałam chyba 8 wpadek i żyję.

Tu widać, że już kliknięte:



A tak wyglądają kotki i pieski: 😉



Oczywiście, nikt nie chce zarabiać groszy. Pamiętaj jednak, że początki nigdy nie są łatwe (jeśli zaczynasz bez wkładu własnego). Ważne jest poprawne, dokładne i logiczne wypełnienie profilu ankietowego, rozwiązywanie zadań i klikanie reklam. Ogólnie – bycie aktywnym.

* Ja się zarejestrowałam z czystej ciekawości, choć wiedziałam, że na samych reklamach zarobić się nie da, bo to są grosze. Dlatego polowałam na ankiety (i później zmieniłam opis profilu) i zadania (wskoczenie na poziom trzeci to dopiero był kosmos, bo otworzył się przede mną nowy świat. 😛).

Tak, taski mają 3 poziomy – na początku oczywiście mamy zerowy, co bywa źródłem frustracji, gdyż zadania takie pojawiają się rzadko. Żeby wejść na poziom pierwszy, musimy zrobić 100 tasków. Ile to zajmuje? Różnie. Od 3 tygodni do 3 miesięcy. Naprawdę, to zależy tylko od szczęścia. Oczywiście, nie możemy robić ich na chybił trafił, wymagane jest przynajmniej 70% skuteczności (na wyższych poziomach odpowiednio też więcej).

Dlaczego ciągle podkreślam, że ankiety i zadania są tak ważne? Ano, są. Bo jest jeszcze jedna fajna rzecz, którą bardzo lubię w Clixsense, a mianowicie, dzienny bonus za aktywność. Gdy byłam na poziomie zerowym, skupiałam się głównie na ankietach (bo mamy do wyboru Offers albo Tasks), choć one też nie zawsze były dostępne. Dodajmy do tego 30 klików w ClixGrid (60 na koncie Premium) i mamy bonus (wymagane jest też odwiedzenie forum – nie musimy go czytać – oraz wyklikanie 6 reklam PTC).

Dobra, wszyscy lubimy obrazki, więc proszę:


Jak widać, oprócz wyżej wymienionych klików, gry, tasków i forum, mamy jeszcze bonus za aktywowanie ClixAddona (o tym za chwilę) oraz aktywność ogólnie.

Tutaj akurat przykład na koncie Premium, które aktywowałam kilka dni temu (te 17 dolarów zarobiłam w Clixsense – głównie po odblokowaniu 3 poziomu tasków oraz wypełnianiu ankiet – nie dodałam od siebie ani grosza).
Na koncie Standard zamiast 2% mamy 1.
Uwaga: im większa aktywność, tym wyższy bonus.


A teraz ClixAddon, czyli dodatek do przeglądarki, który na bieżąco powiadamia o dostępnych reklamach, zadaniach i ankietach. Rzecz bardzo przydatna, bo niektóre, zwłaszcza te droższe reklamy lubią szybko znikać. Znajdziemy go tutaj:


Wybieramy przeglądarkę, klikamy, instalujemy – gotowe. Wygląda to tak:


Na koniec jeszcze wspomnę, że admin rozdaje kasę za aktywność w wypełnianiu tasków.😏


I jeszcze na koniec wspomnę, że w Clixgrid klikam najczęściej na komórce (tak też można, reklamy oglądać również). Pamiętajmy jednak, żeby najpierw wylogować się na komputerze. Jeden adres IP=jedno konto.

Mamy piękny obrazek, naszpikowany reklamami – klikamy dowolny kwadracik (30 klików na koncie Standard, 60 na Premium, można wygrać od 0.10 do 10 dolarów albo dodatkowe kliki). Tak jak przy klikaniu zwykłych reklam, klikamy i czekamy 10 sekund (na koncie Premium 5 sekund). Powtarzamy 30 razy. Ewentualnie 20, jeśli nam się nie chce (żeby dostać bonus za aktywność).


Na dzisiaj koniec. 😉
To są takie podstawy, które należy znać.

Więcej o reklamach, ankietach i zadaniach (porady i tricki) będzie w kolejnych notkach.

Jak już wspomniałam, za pieniądze zarobione z ankiet, zadań i reklam wykupiłam konto Premium (17 dolców/rok). Będę na bieżąco informować, co i jak.




 Zapraszam do rejestrowania się z mojego reflinku:



http://www.clixsense.com/?10201253

Z lewej strony znajdziesz też baner – kliknij, żeby się zarejestrować. 
Gadżety nie wyświetlają się na komórkach!

Jakieś pytania? Napisz w komentarzu.
Jeśli zarejestrujesz się z mojego reflinku, możesz śmiało walić na maila, odpowiem, doradzę.


P. S. Pamiętaj, nie od razu Rzym zbudowano.
P. S. 2. Cierpliwości.
P. S. 3. Obecnie niemożliwa jest wypłata na PayPal (nowe warunki PayPala, ale fani wciąż się łudzą, że wróci), mamy do wyboru Payzę, Skrill, Payoneer, Paytoo i Tango card. Gdy ja się rejestrowałam, PayPal był jeszcze dostępny. Na razie nie wybrałam, jak chcę otrzymywać wypłaty, bo postanowiłam najpierw zarobić większą sumę.

Pochwalcie się potem, jak wam idzie.

6 komentarzy:

  1. Cześć skoro PayPal nie dziala to jak można wypłacić pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Masz do wyboru Payzę, Payoneera, Skrill, Neteller, Paytoo albo Tango Card. Chociaż niektórzy gadają, że kiedyś PayPal wróci.

      Usuń
    2. Ja wypłacam na Payza lub Skriil, jak do tej pory nie miałem z tymi procesorami żadnych problemów. Szkoda tylko, że prowizje są wyższe niż w przypadku PayPal. Dlatego przed wypłatą z tych procesorów na konto bankowe w Polsce warto ubierać sobie jakąś większą kwotę, żeby zaoszczędzić na prowizji.

      Usuń
  2. Cześć skoro PayPal nie dziala to jak można wypłacić pieniądze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Skuteczna reklama Lublin to doskonały sposób na poprawę pozycji firmy oraz zyskanie większej ilości odbiorców. Dzięki niej można zwiększyć swoje zyski i osiągnąć zamierzone cele.
    reklama lublin

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń